Viestiupseeriyhdistys järjestää jäsenmatkan Krakovaan, 18.-21.8.2022. Matkalla on mahdollisuus tutustua muun muassa Krakovaan kaupunkikierroksen merkeissä ja Wieliczkan suolakaivokseen yhteisellä retkellä. Matkalla saadaan myös katsaus Puolan tilanteeseen osana EU:ta ja tarkoituksena on vierailla myös sotilaskohteessa, joka varmistuu kesän aikana.  Pyrimme järjestämään halukkaille mahdollisuuden tutustua myös Auschwitchin keskitysleiriin päiväretken muodossa.

Matkan alustava aikataulu ja ohjelma on pääpiirtein seuraava:

TO 18.8.
Kokoontuminen Helsinki-Vantaan lentokentälle viimeistään klo 5.30. Lento AY 1161 Helsingistä lähtee klo 07.30 ja saapuu Krakovaan paikallista aikaa klo 08.30.

Krakovan lentokentältä siirrytään suomenkielisen opastuksen myötä Krakovan kaupunkikierrokselle ja lounaalle sekä sieltä edelleen hotellille, jossa majoittuminen.

Iltapäivällä Suomen lähetystön edustaja esitelmöi Puolan tilanteesta osana EU:ta ja suhteista Suomeen. Illalla omatoimista ohjelmaa.

PE 19.8.
Aamiainen hotellilla klo 09.00 mennessä.

Klo 09.00-14.00 siirtyminen ja tutustuminen Wieliczkan suolakaivokseen. Tutustuminen sisältää lounaan.

Iltapäivällä tarkoitus tutustua sotilaskohteeseen Krakovassa, varmistuu kesän aikana. Illalla omatoimista ohjelmaa.

LA 20.8.
Aamiainen hotellilla klo 09.00 mennessä.

Klo 09.00-14.00 Joko Auschwitchin retki opastettuna suomen kielellä tai muuta valittua ohjelmaa.

Iltapäivällä aikaa omatoimiseen tutustumiseen Krakovassa. Illalla yhteinen, yhdistyksen tarjoama, päivällinen klo 18.00-

SU 21.8.
Aamiainen hotellilla klo 09.00 mennessä

Siirtyminen bussilla lentokentälle 10.00-10.30 ja lento AY 1162 Suomeen klo 12.25-15.20

HINNAT:
**********

Hinnat perustuvat vähintään min 10 henkilön osallistumisvahvuuteen.

Majoitus Hotellissa Hotelli Puro Cracow Kazimierz **** https://purohotel.pl/en/krakow

• 685 e/hlö kahden hengen huoneessa
  • 820 e/hlö yhden hengen huoneessa

Hinnat sisältävät:
– lentoyhtiön reittilennot turistiluokassa Helsinki – Krakova – Helsinki
– lentokenttäverot ja matkustajamaksut
– 3 yön majoitus
– aamiaiset
– Wieliczkan suolakaivoksen retki sisältäen lounaan
– yhteinen päivällinen la 20.8
– suomeksi opastettu kaupunkikierros sisältäen lounaan
– paluupäivänä kuljetus lentokentälle

LISÄMAKSUSTA:
*******************
Auschwitchin retki 69e/hlö, ryhmän koko oltava min 15 osallistujaa.

Matkalle sitova ilmoittautuminen verkkosivujemme kautta 4.6.2022 mennessä. Lisätietoa matkasta voit lukea verkkosivuiltamme www.viestiupseeriyhdistys.fi

Lopullinen ohjelma, matkan tarkemmat perusteet ja ohjeet lähetetään s-postilla matkalle ilmoittautuneille heinäkuussa. Tutustumiskohteisiin ja ohjelmaan saattaa tulla muutoksia vielä kevään ja kesän aikana.

Yhteyshenkilönä toimii toiminnanjohtaja Harri Reini, toiminnanjohtaja@viestiupseeriyhdistys.fi tai +358 40 514 2497

Ilmoittaudu täyttämällä oheinen lomake

Matkustaja 1

Ilmoitan myös toisen matkustajan