Viestiupseeriyhdistys on viesti-, johtamisjärjestelmä- ja sähköisen viestinnän alalla toimivien ja toimineiden henkilöiden yhteinen maanpuolustusjärjestö. Yhdistyksemme jäsenyys ei edellytä suoritettua varusmiespalvelusta.

Jäseniä yhdistyksessämme on muun muassa Puolustusvoimista, teleyrityksistä ja tietoturvayrityksistä sekä akateemisesta maailmasta. Yhdistyksen jäseneksi pääset täyttämällä anomuksen, jonka yhdistyksen hallitus kokoontuessaan hyväksyy. Antamiasi tietoja käytetään nykyisten tietosuojasäännösten mukaisesti vain jäsenyyden hoitamiseen. Jäsenmaksun suuruus on vuonna 2023 30 euroa sisältäen mm. Viestimies-lehden.

Lisätietoja jäsenyydestä antaa yhdistyksen toiminnanjohtaja Harri Reini, toiminnanjohtaja(at)viestiupseeriyhdistys.fi

Sotilaskoulutus

Telian kerho on tarkoitettu TeliaFinland Oyj:n entisille ja nykyisille työntekijöille.
    Liityn Telian kerhon jäseneksi

Viestisäätiön kannatusyhdistyksen jäsenyys