TUOTTEIDEN TILAUS

Tältä sivulta voit tilata Viestiupseeriyhdistyksen tarjoamia tuotteita. Alla löytyvien tuotteiden lisäksi Viestiupseeriyhdistys julkaisee neljä kertaa vuodessa ilmestyvää Viestimies-lehteä, joka on myös mahdollista tilata. Viestimies-lehden voi tilata joka määräaikaisena (1 vuosi) tai jatkuvana tilauksena. Tuotteiden mukana lähetetään maksamisen perusteet .

Kyberajan viestitaktiikka

Viestiupseeriyhdistys ry:n julkaisu ”Kyberajan viestitaktiikka” on julkaistu 22.9.2018. Sen saat omaksesi hintaan 20e + posti- ja käsittelykulut 9e tilaamalla sen alla olevan lomakkeen kautta.

Viestimies-kirja

Viestimies-kirjan ensimmäinen painos ilmestyi vuonna 1955, joten kirjaa on nyt toimitettu yli 60 vuoden ajan. Tähän mennessä kirjoja on painettu yhteensä yli 115 000 kappaletta.
Nyt myynnissä oleva kirja on 19.painos ja se on ilmestynyt vuonna 2011.

Viestimies-kirja on tarkoitettu ennen kaikkea viesti- ja johtamisjärjestelmien parissa palveleville varusmiehille ja reserviläisille, mutta se soveltuu myös erinomaiseksi tietolähteeksi kaikille tekniikasta sekä viesti- ja johtamisjärjestelmistä kiinnostuneille henkilöille.

Pehmeäkantinen Viestimies 2011 -kirja maksaa 8,00€/kpl  ja Viestimies 2011 -kirja kovakantisena juhlaversiona 15€/kpl + postitus- ja käsittelykulut 5€

Tilaan Viestimies2011- kirjan(Vaaditaan)

Viestimies-lehti

Viestimies-lehti on Viestiupseeriyhdistys ry:n julkaisu, jonka tehtävänä on

• Edistää jäsenistön maanpuolustustietoutta viesti- ja johtamisjärjestelmäalalla
  • Tiedottaa alan koulutuksen, tekniikan, organisaatioiden ja muun toiminnan kehityksestä sekä
  • Toimia Viestiupseeriyhdistys ry:n tiedotusjulkaisuna.

Viestimies-lehti on ilmestynyt vuodesta 1946 alkaen neljä kertaa vuodessa. Lehti lähetetään jäsenetuna kaikille Viestiupseeriyhdistys ry:n jäsenille.

Lehden voi myös tilata erikseen 35 euron vuosihintaan täyttämällä alla olevan tilauslomakkeen.