Tuotteiden tilauslomake

TUOTTEIDEN TILAUS

Tällä lomakkeella voit tilata Viestiupseeriyhdistyksen tarjoamia tuotteita. Alla löytyvien tuotteiden lisäksi Viestiupseeriyhdistys julkaisee neljä kertaa vuodessa ilmestyvää Viestimies-lehteä, joka on mahdollista tilata lehden omilta sivuilta. Tuotteitten maksutapa on pankkisiirto ja laskutus etukäteen sähköpostitse lähetettävällä laskulla. Postituksesta veloitetaan vähintään 3 euroa Viestimies-kirjalta.

Tilaukset

Viestimies-kirjassa on tietoja mm varusmiesten koulutusjärjestelmästä, TCP/IP –tekniikasta, alueellisten viestijoukkojen kalustosta, johtamispaikkakalustosta, viestiliikenteestä, kenttäsähköverkoista ja paljon muuta.

Viestimies 2011 -kirja. 8,00€/kpl

Viestimies 2011 -kirja kovakantisena juhlaversiona. 25€/kpl
Tilaan: kpl

TAVOITTEENA TIEDONKULKU -kirja julkaistiin viestiaselajin vuosipäivänä 5.3.2008. Kirja koostuu eri asiatuntijoiden mielenkiintoisista artikkeleista. Juhlakirja on tieteellisesti suuntautunut kokoomateos, jossa monipuoliset artikkelit käsittelevät muun muassa sotilasviestitoimintaa, tietoyhteiskunnan haasteita ja tulevaisuuden näkymiä sekä varautumiseen liittyvää kehitystä. Kirjassa on yhteensä 21 artikkelia ja siinä on 251 sivua. Kirjan hinta on 15€ + postituskulut.

TAVOITTEENA TIEDONKULKU -kirja 15€/kpl

Sukunimi*